Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Ungar huller om buller....

Av ulrica liljegren - 16 maj 2008 17:45

Kan nån förklara varför barn har vissa dagar då dom bara hittar på hyss??? Adam har gapat och gnällt mellan det har han puttat syrran och allmänt sprungit omkring och för liv.... suck... Ja ja fast det är juh så att ha barn, ena sekunden trotsar dom och andra är dom hur underbara som helst..

Annars har dagen vart ganska tråkig, vädret är inge kul alls och barnen blir allmänt uttråkade... Kira har haft sin sista inskolningsdag på dagis, fatta att min lilltjeja går på dagis och är stora flickan...  Och skurat badrummet här nere har jag juh gjort med, det tog bara två timmar.. Fy fan men nu är det skinande rent..

Ja fast jag måste säga att livet är ganska underbart nu gämfört med för några veckor sen när livet verkade motarbeta mig... Inget jobb, ingen ersättning, ingen dagisplats till Kira, operation på foten som innebär att man inte kan jobba iaf på sex veckor... Sen damp det ner ett brev i brevlådan, en dagisplats hade uppenbarat sig, nån vecka efter så ringde dom från ett jobb och sjukan nästan samtidigt så men lite tur så lyckades jag skuta upp operationen till i höst och skaffa mig ett sommarjobb... Skit kul ska det bli och börja jobba igen, nästa fredag e första dagen på ett korttidshem för barn med autism.. Jag har aldrig ens träffat nån med autism så lite nervös e man juh men jag är säker på att det kommer gå bra;)


Känslor det är något som går på både gott och ont, när man har dom man älskar nära så är livet underbart och när dom e där....... borta e d inte så kul längre..

Jag älskar mina barn mer än nägonting annat i världen.. Sen älskar jagmin Patrick sååååååå förbannat mycket och det funkar skit bra..  Snart e vi sambo på riktigt med;)

Sen har jag en vän min gnisslan och hon är alldeles för långt bort, saknar henne så jag blir tokig emellanåt... Men jag har åxå fått tillbaka en vän som funnits där alltid fast kanske mer eller mindre och det är jag mycket glad för.. Carro I love you....


Pöss och kjam så hörs vi snart igen.. Gica


 
 
Ingen bild

Linda

16 maj 2008 18:17

Hello
oooh vad roligt att du börjat blogga!
Är du naken på bilden förresten?

 
Ingen bild

Gica

16 maj 2008 21:07

Hehe nej det är jag inte ... fast när du säger det så ser det lite ut så;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards