Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

mosig i huvudet...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Karin och Adde va två underbara sweetharts och tog med barnen ut idag så jag kunde lägga mig ner och sova två timmar.... sööötisar=)

Ska förvarna om att det förmodligen inte kommer bli nåt skrivet här igen förrens på måndag för jag ska jobba i morgon och sen e det barnledigt till mån morgon:) Sönt ska det bli som fan....

Nån som vill ha trotsig treåring??? han e gratis just nu iaf... Hur kan livet vara kul om man måste gnälla och skrika hela dagarna??? Adam har inte förmågan just nu och säga något till någon utan och minst gnälla iaf och det resulterar i att mamman har huvudvärk .... suck....

Nu springer Adam och Ollie omkring och lekar och Kevin och Albin tittar på kalle och chokladfabriken, det går inte och få kontakt med dom så jag antar att den e väldigt bra:)

Jag vill lägga in en sak ??? jag undrar bara varför livet måste vara så svårt när man blir "vuxen" när man va tånåring så gjorde man vad man kände för och tänkte inte alls... Idag räcker det inte med att tex två människor älskar varandra om inte allt runt omkring stämmer... klaffar inte deras liv med varandra så funkar det inte hur mycket man än vill.. och tro inte att det här är något jag har problem med nu, jag älskar min Patrick och vi har det perfekt, så perfekt det kan bli:) Han är min dröm man och jag har aldrig i hela mitt liv känt så här eller varit så här attraherad av någon på det psykiska så väl som det fysika planet NÅGONSIN.... Tack för att du finns älskling... Tack för att just jag har fått fyra friska underbara barn när andra inte kan få ett,är inte troende men jag vill ändå beskriva det som att vara välsingad med allt detta..

Så mycker nännikor man har runt om sig som jag aldrig skulle kunna leva utan, som fyller sånna viktiga roller i mitt liv.. tack alla för att ni finns , jag hoppas att ni vet att jag älskar er=)

love Gica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 21 maj 2008 09:33

Ja jag vet jag har inte skrivit på två dagar nu men här är jag igen... Ja vad har hänt då, låt mig tänka.... I måndags gjorde jag mest det jag brukar, städa, tvätta, laga mat och så gjorde jag rabarberpaj till alla... Tisdagen vart det lämning av all...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards