Alla inlägg under augusti 2008

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej..

ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe....

Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke..

Har varit en kämpig period med mycket jobb och barn i diverse trotsåldrar och för tillfället är vi utan intenet....

Men jag måste säga att jag trivs massor med att vara sambo nu med älskling, bara han, jag , barnen och våran hund.....

Annars så har jag en femåring ,en tre o ett halvt åring och en ett åring till salu om någon är intresserad*?????????? ingen???? nehe det va väl d jag trodde... hehe fast jag vill juh ha tillbaka dom när dom kommit ur sina respektive tråtsåldrar....

Albin e inne i en JAG ålder, jag vill, jag vill inte, men jag då?? jag jag jag... jag får damp...

Adam är i "vad jag än säger så måste jag gnälla fram det" stadiet och Kira bli skit förbannad när man säger NEJ om något tex nej kira du får inte dra ur alla sladdar till tv.... hon får ett vansinnes utbrott och röjer halva lägenheten.... suck.... tur att älskling e så fantastisk och har massa tålamod med barnen för jag skulle inte orka själv nu...

Har varit på IKEA med, massa kul.. Med Linda... sprang runt och bara kollade på kuliga saker och shoppade massor... med jag vill bara ha bonsai trädet som jag såg... fast 700 spänn för en växt kände jag att nja.. det får va...

måste kila men ha det bra alla hopa till jag skriver nästa gång...

pöss o kjam 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards