Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

mycket nu..

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men...

Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att man har grymt trevliga arbetskamrater, snälla och tålmodiga med frågvisa Ulrica hehe men som gammelmormor Ebba (RIP) alltid sa "om du inte frågar får du inget veta" så jag går på det..

Ja sen har vi livet här hemma, barnen är inte direkt vana vid att men e borta o jobbar hela dagarna så dom är ganska upproriska just nu, men förhoppningsvis går det över snart... Ja just det snart fyller mammas Babbe fem hela år, kan inte fatta att han blivit så stor...

Och så har vi älskling, han e hellt underbar... Jag jobbar juh till åtta nästan varje kväll så han hämtar barnen på dagis och matar o lägger, så duktig... Skulle inte kunnat ta det här jobbet om det inte vore för honom...

Sen har vi juh fårr våran vovve med:) Såååå fin:) Han kom hit och passade in i familljen som handen i handsken direkt, ser fram imot massa år tillsammans med honom... Han har varit med morsan på utställning i helgen och fick ett cert till, en riktig skönhet har vi:)

Och ny bil finns det nu med:) en 7 sitsig sharan så nu kan hela familjen åka bil tillsammans såååå skönt........

Kevin åkte till Finland för en vecka sen och kommer inte hem förren i slutet på juli.. saknar honom massa....


Min älskling åkte på kryssning i fredags med jobbet, det va nog det jobbigaste jag varit med om GUD vad jag saknade honom..

Mina känslor är så sjukt stora så jag tror inte ens jag inser hur mycket jag älskar honom, villl inte vara en dag utan honom i mitt liv, ser fram i mot att få vara gammal o rynkig med honom... Han o barnen är mitt syre...


Sissel du är min bästa vän, känns verkligen som om vi skullle sitta ihop känslomässigt på nåt sätt, även om vi inte hörs av så vet man hur den andra har det på nåt vis,,, ville inte åka ifrån dig i går alls.... Saknar dig och barnen så sjukt mycket........Vill ha er nära alltid.... Love you hunny.. Fast det vet juh du redan heheheehehheheehh


Har varit en bra tid med nära o kära nu, Mama och jag har funnit varandra på  nytt, har haft det sjukt mysigt med henne..

Sjukt glad är jag för att jag o min underbara Caroline har fått så bra kontakt, älskar våra telefonkonferanser varje morgon och jag har verkligen saknat henne..


En tråkig sak i mitt liv nu bara är ala familja i sthlm.. pappa har man inte sett på ett år men han har juh sitt och grejja med...

Sen har vi min mest fantastiska syster som jag helst skulle vilja ha nära alltid, skulle vara perfekt om man hunde bo nära varandra.. hon har föresten flyttat i hop med sin Calle nu:) så glad före din skull gumman... Hoppas du vet att din storasyster älskar dig massor....


Tillbaka till verkligheten nu, idag är det en stor dag här hemma.. Linda kommer hem idag;) för dom som inte vet vem Linda är så är hon Patricks syster.. Hon har varit borta o pluggat länge nu.. Kommer hem idag så vi ska dit i kväll o krama på henne en stund:)


Puss på er alla...

P.S korten är på:

 sissel o carro

Albin som vattnar blommor med hjälp av babmo hos mormor

Albin o Adam vattnar här med babmo

min kära mor

chapplin som är nybadad i ler pölen blandat med en rullning i mossa hahah söt va..??

 
 
Mamma

Mamma

19 juni 2008 09:34

Visst är de underbart att vi är tillbaka igen;) ett lugn har kommit;) Älskar dig;)

http://zelandonis

 
Frida

Frida

22 juni 2008 13:34

hej Gumman! Hoppas allt e bra... hör av er om ni ska till linköping nån dag så kan ni komma förbi på en fika :) Krams

http://fridaalexsebbe.bloggagratis.se

 
Lise

Lise

24 juni 2008 09:15

Hunden var ju skitsöt ju! Nu blev jag också sugen på hund :-) Men vi har pratat om att eventuellt skaffa till nästa sommar, beroende på vart jag jobbar då - om tid finns för att smita hem på lunchen exempelvis.

http://virrepannan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Av ulrica liljegren - 21 maj 2008 09:33

Ja jag vet jag har inte skrivit på två dagar nu men här är jag igen... Ja vad har hänt då, låt mig tänka.... I måndags gjorde jag mest det jag brukar, städa, tvätta, laga mat och så gjorde jag rabarberpaj till alla... Tisdagen vart det lämning av all...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards