Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Länge sen nu...

Av ulrica liljegren - 21 maj 2008 09:33

Ja jag vet jag har inte skrivit på två dagar nu men här är jag igen...

Ja vad har hänt då, låt mig tänka.... I måndags gjorde jag mest det jag brukar, städa, tvätta, laga mat och så gjorde jag rabarberpaj till alla...

Tisdagen vart det lämning av alla barn, ivägskickning av dom sista traderapaketen (skönt) och en sväng på stan. Shoppade nya skor (igen) till barnen och kepsar till alla, nya sparkcycklar till grabbarnabus och sprang in på apoteket och köpte allt hehe, allergitabetter, cortisontabletter, inotiolsalva, eaze, novalucol, nikotintabletter mm Skit dyrt men nödvändigt med tanke på nässelutslagen som kommer på besök typ så där fem gånger om dagen och en huvudvärk som verkar leva sitt eget liv.. sen e ajg juh tvungen och käka novalucol nu med , magen är inte riktigt sams med mig efter penicillinkuren och alla piller jag äter hela tiden pga det andra... men men..

Hade en riktig mys dag igår annars först med älskling på stan, vi åt på paus och sen kom Carro och Karin dit, väldigt trevligt:) Åkte hem motera sparkcycklar mm , hämtade barn och sen däcka jag på soffan med Adam (blir så jävla dåsig av tavegylen), vaknade än en gång av min mors ljuva stämma;) Hon och morfar va här för att följa med till Kevins skola och se på teater, va duktig han va:) En stolt mamma sitter här nu..

Efter det så stannade vi utanför skolan så grabbarna fick busa lite...

Mor, Allan och morfar stannade på kaffe till åtta sen åkte dom.. Då va det mysiga slut ett tag och grabbarna bara röjde och skrek, då häll mamman på och tappa tålamodet men det löste sig iaf..

Jag och Adde åkte till hageby för och köpa bröd mm.. Ha ha vi hade skit mysigt och bara lallade runt där och pratade och plockade på oss varor, sen åkte vi hem och packa upp, inget bröd, inget smör hahahah inga cigg hahah jag hade köpt alt annat än det jag skulle ha.... hahahahah men men då är det när man heter Ulrica och är en virrpanna..

På fredag e det första dagen på jobbet och jag börjar bli skitnervös, förväntansfull men ändå skit NERVÖS, skönt det ska bli när första dagen är klar och man har lite mer kött på benen om vad det handlar om..

Skriver mer sen..... Love you..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards