Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

HUVUDVÄRK....

Av ulrica liljegren - 18 maj 2008 18:05

Fy fan för huvudvärk, vakna i morse och det va lungt efter en timme så kryper en huvudvärk på och så dyker det upp hundafemtio nässelutslag överallt VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?????????????

Jag blir galen..................

Iaf så åket älskling och köpte panodil på apoteket och tog med sig Adam som va lyckligast i värden:) När han kom hem va huvudvärken hundra gånger värre och jag trodde jag skulle avlida, i med räserpiller och panodil och bäddade ner mig på soffan.. Patrick skickade ut ungarna och lagade mat, nån stand där somnade jag............... Vaknade senare av att min mors ljuva stämma hördes, hon hade kommit för och hjälpa mig resten av dagen då älskling skulle och jobba, tacka gud för mamma;)

Värken vart bättre och eniv som jag är så va jag tvungen och avsluta det jag påbörjat i fredags, att skura rent, RENT, jag får damp på all skit överallt........ Så nu är det rent alldeles fint:) Jag e lycklig och tycker om när det är rent och fint:) Hundhår och katthår överallt och sen ska vi inte prata om hur det ser ut runt fågelburen, tror jag måste ta ett snack med hon som äger djuren om att det måste städas lite mer efter dom..

Jag e så otroligt glad för min älskling, han hjälper till och gör saker med barnen hela tiden och det bästa är att han gör det med glädje .... Vad jobbigt det är när man har alla dom här känslorna i kroppen o så känns det som att man inte riktigt kan förmedla dom, som att han aldrig kommer och förstå precis hur mycket jag älskar honom, det finns lixom inga ord som kan beskriva det....

Ah just det vart av med alla j-a bebis grejjer igår fy fan va skönt att bli av med skiten, och Carro som ändå är en av mina bästa bästa vänner vet jag kommer uppskatta dom som jag gjort... Ja och så vad det juh det med hmmm kommer våran Caroline få en tjej till eller en liten grabb???? Ja det är svårt men jag gissar mina pengar på en tjej tror jag, nu iaf så får vi se om jag hinner ändra mig innan storken kommer 14 aug....

Men puss och kjamiz på alla ....

 
 
Mamma Berit

Mamma Berit

19 maj 2008 21:13

JA du gumman?
Jag läser att du har missat att du blir lika galen som jag när du vet att du är dålig;) Då SKA ALLT plötsligt vara tipp topp!;)
En dålig vana i denna familj;)
Går de att få stopp på dig när du tänker tanken på att nu kan du stå upp,(när tabletterna har börjat värka) och när man är så dålig som du var? NEJ!!!!!...........
Så för min del var de bara att iakta dig och vänta till´s affalet har gått över;)
Och städa själv så du inte tog allt;)
Vet du att din patrik sa att du kunde inte sova eller koplla av när de var som värst. Och du skrämnde livet ur mig! När jag hörde hur dåligt du lät telefhonen.
innan jag ko till dig
Men Jag älskar dig en då;)

http://www.zelandonis.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards