Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Jobb, familj och vänner....

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm...

Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen och parkerade bilen och gick till en Thai resturang, åt sååååååååååå gott och bara pratade.... när vi kom hem stod det otroligt fina rosor på bordet åt mig, tack älskling va du är underbar:) en perfekt bra fredag skulle jag vilja säga:)

Lördag: Vakna kl 06.00, gick upp, fixade mackor, gjorde mig i ordning, väckte älskling som va jätte snäll och körde mig till jobbet... Slutade kl 19.30 och åkte hem till Linda... Vi snackade massa (dannes syrra Milla med, mycket trevlig prick) och gjode oss i ordning, rabbarna som varit i parken och druckit öl kom hem och sen bara rann allt festande ut i sanden, någon va för full och jag va för trött mm så vi åkte hem ganska tidigt och sov....

Söndag: Vakna ganska tidigt men la mig och somna om, sen väckte älskling mig runt tolv, bara mös omkring en stund och sen bar det av till Danne och Linda för en trevlig fika och hämtning av mina saker sen lör... Väl där så blommar det upp nässelutslag överallt igen, åkte hem och hämta alla piller och sen till hageby för och köpa blomster till mammorna:)  Patricks föräldrar va vi hos först, fick mat (kanon god köttgryta) och kaffe, nässlutslagen började lägga sig , hade bara på halsen... Åkte hem till mammsen och där fick jag utslag tamefan överallt... Hade skit trevligt hos morsan med kaffe och snack... Ja just det Ulrica ska snart bli med voffe:) Chapplin heter han och är 1 ½ år, lägger in en bild här medanför, fast han är valp där... sen äkte vi iaf hem och mös i sängen med en bra film och massa gott och äta.... Ja där hade vi helgen , resten kommer under dan tror jag eller i morgon..

pöss love you...

 
 
Mamma Berit

Mamma Berit

29 maj 2008 12:54

Inte trodde du att du skulle ha en Tibetansk Terrier Igen;)
Men nu kommer han hem snart;) De är ju en sådan go poooooooooojjjjjjjjjjjke;)
Tack för blommorna;) Dom dofter i hela storarummet och är så vackra nu;)
Kramar
Fråna din Mamma

http://www.zelandonis.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Av ulrica liljegren - 21 maj 2008 09:33

Ja jag vet jag har inte skrivit på två dagar nu men här är jag igen... Ja vad har hänt då, låt mig tänka.... I måndags gjorde jag mest det jag brukar, städa, tvätta, laga mat och så gjorde jag rabarberpaj till alla... Tisdagen vart det lämning av all...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards