Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Hej hej igen...

Av ulrica liljegren - 16 maj 2008 21:08

Jaha så va det kväll, måste säga att mina stora grabbar har varit två änglar idag.. Har haft världens mys kväll och la sig inte förren nu men det gjorde inget...

Min älskling e o köper Max och det ska bli skit gott..

Sitter och svär över alla prylar överallt, bebis saker som jag vill bli av med, vill inte slänga grejjerna dom e juh nästan nya och skit fina men jag har juh ingen plats för dom...  Korgsäng, ammningskudde, babysitter, lakan, kläder mm.. Har gjort ett försök o lägga ut dom på blocket med då vart jag bara av med bilbarnstolen... ´

God natt och sov gott alla... I love you... (ni vet vilka ni är)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica liljegren - 15 januari 2009 12:56

HEJ... NU HAR JAG BYTT BLOGG.... JAG FINNS PÅ www.ulricaliljegren.blogspot.com..... VÄLKOMMNA ...

Av ulrica liljegren - 28 augusti 2008 05:01

Hej hej.. ja jag vet, inget skrivet här på jätte länge.. sitter på jobbet nu och har en stund över så lite blir det iaf... så ni vet att man lever hehe.... Ja jag måste juh skryta lite med att våran hund har blivit svensk champion:) fin pojke.. Har...

Av ulrica liljegren - 16 juni 2008 09:40

Hej igen.. ja jag vet inte skrivit på as länge men men... Vad händer då??? Jo mitt liv består av och vara med mina barn o älskling o JOBBA, tycker jag jobbar jämt men det gör absolut inget alls för det är kul som f-n.. Sen är det bara ett plus att ma...

Av ulrica liljegren - 28 maj 2008 06:20

Hej igen, nu blev det värsta hoppet mellan inläggen men men jag ska försöka under dagen och berätta om helgen mm... Jo i Fredags jobbade jag min första dag:) jätte roligt:) slutade 19,30 och då stod min prins och väntade på mig. Vi åkte raka vägen oc...

Av ulrica liljegren - 22 maj 2008 18:58

Ja nu e jag jävligt trött på det här:( Att ha och välja på att ha nässelutslag här och här konstant eller ta allergitabletter och va helt mosig i huvudet och inte fatta nåt????? Inget av dom vill jag välja men så verkar det inte kunna bli:( Anna-Kari...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards